subota, 5. siječnja 2013.

Helena Rubinstein Glorious Nails in a Flash

Ovaj put pišem o jednom laku koji me stvarno oborio s nogu.Ima stvarno jedinstvenu boju koja se presijava u više boja, pa ju je teško definisati.Na prvi pogled bi rekli da se radi o lila laku, međutim očite su i primjese sive a presijava se i na tamniju ljubičastu, zavisno od doba dana.Pokušat ću vam što bolje prikazati te njegove divote :)






Marka je HR (Helena Rubinstein) a ja sam ga podavno naručivala pa nebi znala cijenu.Kada sam ga nedavno tražila na eBay-u u lovu na nove nijanse nisam naišla na lakove iz ove kolekcije,a nisam se usudila naručivat iz one iz koje ne znam provjereno da su dobri :)


Boja i uživo varira od osvjetljenja i prostorije u kojoj se nalazite.




Najrealističnija boja je ona s druge slike,mada mi se ponekad i učini jačom,kao što sam već rekla, presijava se u više boja :)
Nanosi se predivno, četkica je apsolutno savršena i u dva poteza bez greške nalakirate nokat.Tekstura je također predivna,prekriva u prvom nanosu.Suši se rekordnom brzinom, ostala sam začuđena.Tome ide u prilog što je potreban samo jedan sloj :)
Na noktima traje oko sedam dana,a ove slike su slikane nakon četiri dana.Ja sam ga nakon sedam dana skinula jer mi je dosadio, a i dalje je bio u pristojnom stanju :D Inače i češće mijenjam lakove, jedno vrijeme sam svaki dan nosila drugi, ali to ne smatram dobrom idejom jer stalnim skidanjem oslabljujem nokte.Tako da sam sad odlučila da se potrudim što više izdržati s jednim lakom na noktima (a to je maksimalno 3 dana :D).
Iako nemam tendenciju da naručivam skuplje lakove i sasvim sam zadovoljna pozamašnom količinom onih jeftinijih, mislim da ovaj definitivno svoju skuplju cijenu opravdava :)

1 komentar: