petak, 18. siječnja 2013.

Golden Rose

Svi već znate koliko sam oduševljena Golden Rose proizvodima.Odlična kvaliteta, pristupačna cijena, širok asortiman i raspon nijansi je pridonio tome da u svojoj oduševljenosti ne budem jedina pa često i kod drugih blogerica čitate upravo o ovim proizvodima.U ovoj grupnoj recenziji recenziram proizvode koje sam isprobala, i sjetila se uslikati i swatchati ih prije nego ih potrošim :D
Jedino lakovi neće biti uvršteni u recenziju, jer njih stvarno imam previše, naročito od ovog brenda pa ću tome posvetit poseban post :D
Počet ću s ruževima, koji su mi ujedno i najdraži proizvod ovog brenda.

Golden rose ruževi

 Ja ih imam pet.Tačnije, sedam ali recenziram pet jer su dva nestala u akciji (čitaj : plavuša (zapravo crvena sad :D) ih fino zatrpala negdje ispod hrpe neidentificiranih predmeta pa odustala od potrage).Upravo su ruževi i proslavili ovaj brend.Većina ih je mat, bez shimmera a najpoznatija nijanse je 98-ica, nude s ružičastim podtonom, tj, primjesama ružičaste.Ja još nisam srela ženu da joj ova nijansa ne paše (nisam doduše ni muškarca, ali možda to ima veze s tim da moji prijatelji ne trackaju baš ruževe :D), jer lijepo sjeda na svaki podton i s njom ne izgledate isprano.Lijepo upotpuni svaki makeup, i onaj kad naglašavate oči a i onaj kad furare "no makeup" look.Općenito su svi malo suše teksture pa ako poput mene imate osjetljive usne nije zgoreg da nanesete balzam ispod.To i urezivanje rubova ambalaže u ruž su im jedine mane.Koštaju 3 KM (12-ak kuna), ali opet ovisi o prodajnom mjestu.
Evo sad swatchevi svih mojih nijansi, redom:



E sad malo više o svakom ružu pojedinačno:

Golden Rose 57

Sve koji vole upečatljive, neonske ruževe ova nijansa će osvojiti.Intenzivna, hot pink nijansa mat teksture bez shimmera kakvu je teško naći.Odlično pigmentirana, kao i sve nijanse, usne prekriva u jednom nanosu.

Intenzitet je teško uhvatit kamerom, da se uvjerite pogledajte swatcheve na usnama:




Slikano je pod umjetnim osvijetljenjem pa se "malo" žutim na prvoj slici :D
 Znači, nijansa je gotovo pa neonska.Lijepo se nanosi.

Golden Rose 124

Tamno crvena, krvava nijansa.Prikazala sam je već u prethodnom postu, ali u sklopu LOTD posta.
Predlažem da je nanosite kistom jer iziskiva precizno nanošenje, a ni olovka za usne nebi bila viška da se spriječi razlijevanje.Morate paziti kako je nanosite jer je stvarno upečatljiva pa će se i greške i razlijevanja primjetiti.


Bolje je nositi je uz blaži makeup na očima.I pri tom pazite da vam se ne preslika na zube jer bi mogli ljudi pomisliti da ste se povampirili :D


Inače sam ga pokušavala swatchati tri puta, prvi put mi se nanos nije svidio, drugi put osvijetljenje a ni treći put nije bio aman ti bože al" može proć :D
Jedna prava vampirska nijansa.Uprkos malo težem nanošenju upravo njega u zadnje vrijeme najviše nosim.

Golden Rose 106

Jedina shimmerasta nijansa u mojoj kolekciji Golden Rose ruževa.Ne znam kako je definisati, najbolji opis je tamnija nude nijansa.Ljepše bi definitivno izgledala na tamnijim curama, ali ja je iznesem s Essence olovkom za usne In the Nude i svijetlijim nude sjailom (Maybelline Color Sensational).


Odlične je pigmentiranosti a šljokice uopšte ne iritiraju usne.




Ovdje ga nosim u kombinaciji s olovkom za usne i balzamom ispod.Znam da je za recenziranje poželjnije da je ruž sam, ali ovako se potrefilo.Nadam se da nećete zamjerit :)
Dakle, nijansa izgleda malo drukčije na usnama.Malo je rijeđe nosim jer mi baš nepaše uz stil toliko.


Golden Rose ruž 98


On je na blogu već recenziran, a i na početku sam o njemu dosta rekla pa neću ništa duljiti.Samo pogledajte swatcheve :D



 
Golden Rose ruž 113

Klasična, malo tamnija fuksija nijansa.Jako lijepo izgleda na usnama, i na moje iznenađenje može se nositi čak i uz intenzivniji makeup na očima bez da izgledate kao trashy gejša :D

Malo kremastiji od ostalih Golden Rose ruževa u crnom pakiranju, ali malo.Mat je, bez shimmera.


Zbog moh hatljavog nanosa ne vidi se baš prava ljepota.Prvi grupni swatch sa ostalim ruževima ga bolje dočarava :)





Znači, u sebi sadrži primjese ljubičaste.Mislim da je ovo najdivinija fuksija koju posjedujem.


Ovo su svi Golden Ruževi koje danas predstavljam.Sad ću preći na tuševe i kreone od kojih je jedan moj all time favourite:

Classics (Golden Rose) Black Eyeliner

Klasični crni tuš.Jako lijepo sjeda u ruku, a četkica mu je krasna i meka.Jako je jednostavno s njim izvući liniju i špic na kraju.Upravo sam se s njim i naučila izvlačiti tuš jer su ostali koje sam probala bili manje praktični i uvijek bi se uspjela ubosti u oko.
Količina: 8g
 Cijena: 3 KM (12 kn) ali cijena varira, zavisno od prodajnog mjesta
 


Lijepo je zapakovano u kutijicu tako da se ne moram brinuti da je to neko (NEDAJBOŽE) dirao prije mene :D Mislim da bi ovakva pakovanja trebali uvesti i ovi drogerijski brendovi, ustvari bolje je da zavare proizvode, jedino tako se neće naći pametnjaković pa da gura prste u proizvod koji NIJE tester.


Četkica je tanka, s mekim dlačicama.Tuš je jako pigmentiran i intenzivan.Ja bih kao manu izdvojila samo to da pecka kad dospije u oko (ako dospije u oko).Ali svi tuševi nadražuju oči kad završe u njima, pa nije tolika mana.

Golden Rose Eyeliner

 

  Četkica mu je identična kao u prethodnika, samo što je drška mnogo manje praktična.Nažalost.Također ga koristim, ali manje.Isto je odlično pigmentiran, a količinu nisam vidjela na kutiji a na ambalaži ne piše."Nako od oka, ima ga poprilično :D
Cijena je isto oko 3 KM (12 kn).Kad bolje razmislim, većina Golden Rose proizvoda košta dvanaestak kuna tj, 3 KM :D




 Golden Rose True Kohl crni kreon




Ovo je fantastičan crni kreon.Doslovno ne može biti bolji.Jako, jako je pigmentiran, kremast (ali ne prekremast, ono baš taman), lagano se nanosi na waterline i jedan je od najtrajnijih i izdržljivijih kreona koje posjedujem.Intenzivan je toliko da se može koristit i kao gel liner.Njega je zapravo otkrila moja kolegica, a ja sam se našla tu kad ga je nanosila.Toliko mi se svidio da smo odmah išle po njega :D...i onda sam, tipično za mene opustošila trgovinu i uzela još tuš, nekoliko lakova, ovaj kreon, maskaru itd.I nije mi ni bilo žao :D




Pogledajte kako je intenzivan :D A košta, pogodite koliko? 3 KM :D Ako ga već niste nabavili, požurite jer morate ga imati u svojoj kozmetičkoj torbici.Jer sigurno ćete ga voljeti.Kao što sam već rekla, jako je izdržljiv, a možete ga koristiti i ispod crnog sjenila, za izrađivanje smokey eye efekta.Divota.
Classics (Golden Rose) Ultra Volume x4 volume buiding mascara - rich black

Podugačak naziv :D Dolazi u količini od .... ne znam.Nisam uspjela provjeriti prije bacanja kutijice.Krasno.Ok, izvinjavam se opet xD
Košta 4 KM, znači oko 16 kn, što je jako povoljnu.Za ovakvu cijenu i efekt koji daje je odličan.
Trusi se nešto brže nego, npr Essence I Love Extreme maskara, ali nije ništa strašno.Ja trušenje primjetim nakon nekih 4-5 sati.


Bez maskare:




 Classics (Golden Rose) Ultra Volume x4 volume buiding mascara - rich black:




Meni je efekt odličan za nosit na dnevoj bazi, pošto su slike slikane pri kraju maskare uzmite i to u obzir.Sasvim solidna maskara po odličnoj cijeni :D




Golden Rose Moisturizing Cream Foundation


Ovo je zadnji proizvod koji recenziram i ujedno prva Golden Rose podloga koju sam isprobala.




Nisam očekivala mnogo od prekrivanja i matiranja, ali se na kraju ispostavilo da je ono sasvim solidno.Srednje je prekrivne moći i može se nadograđivati slojevima.Ja sam uzela najsvijetliju nijansu koja mi u potpunosti odgovara.


Ovdje vidite test urađem hemijskom olovkom.Što se tile trajnosti, nekih 4 sata bez matiranja.Najveća mana ove podloge je zapravo miris.Miriše na starinjske pudere, i nije ugodno.Ja volim kad kozmetički proizvodi imaju ugodan miris i npr. intenzivan miris ruža mi uopšte nebi smetao.Ali ovo nije ugodan miris.Ne mogu mu naći drugu manu, ali ipak ga preskačem sljedeći put.
Cijena: jako je povoljan i košta 5 KM (20 kn).Dolazi u količini od 35 ml, za razliku od klasičnih 30 ml.Jako je povoljan i isplativ, i dajte mu šansu ako vam intenzivni mirisi ne smetaju.A ako ste na njih osjetljivi, onda preskočite :)

Evo,napkon ja dođoh do kraja posta.Nadam se da će vam biti od pomoći, i da vam se recenzije sviđaju.Nisam mislila ovoliko "otegnuti" ali morala sam jer se radi o više proizvoda.Pouka posta: bez predrasuda dajte Golden Rose kozmetici šansu, sigurno će vam se svidjeti! :*


       

Broj komentara: 5:

  1. O moj boze sve izgleda super ali ovi karmini su <333 savrseni <333 !
    Zelim ih sve! :)) divna recenzija, sutra pod hitno trazim GR po Beogradu... Strasno,ali ja idalje ne znam gde da ga nadjem :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ja sam također veliki zaljubljenik u njihove ruževe, i stvarno imaju prelijepih nijansi. :)
      Isto sam ih jedva pronašla u svom gradu,njihovi shopovi su skroz zavučeni pa ih je teško zamjetiti.Tek sam pronašla nešto kao štand kad sam odustala od potražnje, ali evo sad su napokon preselili u malo veći prostor pa se mogu čak i okrenuti dok biram ruževe xD

      Izbriši
    2. Nema ih po centru, ali po zabačenim krajevima i u manjim parfimerijama da :D I to ne znam zašto ih nema jer su stvarno odlični.

      Izbriši
  2. Dobri su im ruževi,nijansa 115 je odlična,70,111 a dobri su i ovi 2000 :)Oni su malo kremastiji čini mi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, mene je naročito oduševio izbor nijansi :)
      Jedva čekam da nabavim nijansu 70, i mislim da ću ovaj put isprobati i ruževe iz 2000 kolekcije :D

      Izbriši