nedjelja, 6. siječnja 2013.

LOTD - Turquoise Mist

Na ovaj look me inspiriralo jedno sjenilo koje imam jaaaako dugo ali ga dosad nisam koristila.Iako mi je upravo ono najljepše i najpigmentiranije u cijeloj paleti, a i paletu sam upravo zbog njega kupila, nisam znala kako bih ga mogla iskoristi.I onda dođem na ideju da ga miksam sa smeđom.Because you can"t go wrong with brown, right? :D



U prvom pokušaju mi se rezultat nije nikako svidio.Blendanjem je izblijedila  jačina i tirkiznog i smeđeg sjenila, šljokice su se rasprostranile po čitavom licu, i sve je u najmanju ruku izgledalo musavo i neuredno.E sad, poznavajući moj karakter, obično bi se naživcirala, opičila sjenilo od zid, uzela dvofazni odstranjivač i vatu te agresivnim pokretima uništavala svoje ruke djelo :D
To bi sve najvjerovatnije rezultiralo upaljenim očima, popucanim kapilarima i uništenim sjenilom.
Međutim, umjesto plana destrukcije "a la psihotični manijak" ja sam pokušala popraviti situaciju.Ponovno sam s drukčijom četkicom nanijela tirkizno sjenilo a blendala sam mekšom četkicom.Tuš je dodatno popravio situaciju, a maskaru da i ne spominjemo :D
I eto došla sam tako do ovog sasvim pristojnog rezultata, koji je iako je u pitanju tirkiz sasvim nosiv na dnevnoj bazi i sigurno ću ga malo isfurati prije nego mi dosadi :D


Broj komentara: 6: