nedjelja, 20. siječnja 2013.

Alverde Limited Edition maslaci za tijelo

Ova dva maslaca za tijelo sam ugrabila ljetos u DM-u sa one police s mini stvarima.Nisam baš mnogo očekivala jer me ovakav tip proizvoda uglavnom razočara, formula bude previše teška i moram čekati čitavu vječnost da se upiju.Srećom, to nije sad bio slučaj :D



Ovaj zeleni (čuj zeleni, uglavnom ambalaža je zelena :D) Alverde Verveine maslac za tijelo i kamilicom i limunom je jedini maslac koji mi uistinu paše.Tekstura mu nipošto nije teška niti masna a i dalje hidrira kožu bolje od onih masnih kremica.Brzo se upije i neće vam zaprljati odjeću a ostavlja ugodan, svjež miris (najviše po limunu).Ono što me najviše iznenadio je to kako lijepo smiruje kožu nakon depilacije.To je nešto što stvarno nisam očekivala od njega, a pokazao se na tom polju bolji od mnogobrojnih kremi namijenjeni za upravo za tu svrhu.Inače imam jako osjetljivu i suhu kožu tijela a koža lica mi je mješovita.Ta suhoća se najviše očituje na nogama, koje nakon depilacije doslovno buknu.Crvenilo, osip i one sitne dosadne bubuljice su mi više na vrh glave.Probala sam više načina depilacije - vosak, šećerna pasta, kreme za uklanjanje dlačica, britvice (vjerna sam Venus Embrace) ali moja koža na sve reaguje isto.Jedino što je efekt dugotrajniji kod voska i šećerne paste ali duže saniram i štetu.Tako da se uvijek vraćam britvicama, a najbolje mi kožu "zagladi" Venus Emrace.I plus najteže se izmasakriram s njim, k'o da je pravljen za mene :D
Ovaj maslac kožu ugodno hladi, i čak osjećate kako se ona smiriva.Tako lagan a tako hranjiv, najbolji opis.Drugi maslac sam kupila u nadi da će biti isti ili bolji od ranije pomenutog, ali on se mnogo razlikuje.Tekstura mu je puno teža, teže se razmazuje i sporije upije.Za osobe s jako suhom kožom kojima nije teško čekati da se upije ovo će možda odgovarati.Miriše po mandarinama, onako slatkasto i miris mu je potežak.Meni npr. dosadi nakon nekog vremena jer ne obožavam baš miris mandarina....niti mandarine kao voće.Ali eto, opet sam ga kupila :D
Svakako mi bolje odgovara Alverde Verveine maslac, a ne mogu vam opisati koliko mi je žao što je Limited Edition.Obično tako biva kad ja nađem proizvod koji mi odgovara.Ali eto, zahvalna sam ovom maslacu što mi je olakšao ljeto :D

2 komentara:

  1. thanks for your comment babe!

    Sure we can follow, I follow you now, pls follow me back like u promised.
    You can also enter my give-away :-)

    Love, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši