petak, 11. siječnja 2013.

Blue makeup on blue eyes (plavi makeup na plavim očima) :)

Mislim da smo svi upoznati s tvrdnjom da plavi makeup ne ide na plave oči.Ja bi se s tim složila samo donekle, jer  mislim da ako se koriste prave nijanse i oblik nanošenje plavooke djevojke mogu da iznesu ovu  vrstu makeup-a.Ja sam s 11 godina imala neugodnu (veoma,veoma neugodnu) situaciju gdje sam rođendan slavila s svijetlo plavim, šljokičastim (svi mi poznajemo jedno takvo sjenilo, i svi smo prošli kroz tu fazu) musavo nanešenim, "izkeljanim" sjenilom, i ružičastim kičastim ružem.Sve bi to bilo okej da takva nisam izašla među prijatelje i ljude općenito, i još da taj moment nije zabilježen kamerom.I sad se pitam, mama zašto? Zašto si pustila da takva izađem? xD
I sad, nakon mnogo godina kad se osvrćem na taj moment uhvati me jeza :D
Upravo zbog toga ja se dugo nisam usudila ni pogledati plavo sjenilo, kamoli šta drugo.I onda sam opet počela eksperimentirati i shvatila sam da ako ga pravilno nanesem, pravilno kombinujem i blendam ću ga moći vratiti u upotrebu :D
I mene su zapale plave oči koje sam uvijek smatrala vrlinom.Okej, svi smo mi imali neke komplekse, smeđooke djevojke su željele plave ili zelene oči,plavooke smeđe ili zelene itd.Ja sam eto željela smaragdno zelene, a imala sam neku aqua plavu boju (između plave i zelene).No nisam se žalila, jer imam puuuno više mana a svaku boju očiju smatram lijepom.
Na moju boju očiju od svih nijansi plave se najbolje slaže ona tamnija, koja joj je kontrast.I prvi look koji ću pokazati se sastoji od tamnije plave i bijele boje.



Na prvi mah se možda čini da se radi o sivoj boji ali to je zbog kamere i osvijetljenja.Ovo je zapravo najjednostavniji vid (barem meni) nošenja plave sjene i najlakše se izvodi.Pri tom je teško napraviti grešku koju sam ja napravila s jedanaest godina :D  Nanosite prvo bijelo sjenilo, zatim u pregib u oliku slova V stavljate plavo sjenilo.Zatim tuš,maskara i crna olovka na waterline.
Druga verzija je opet s tamnoplavom sjenom ali sada u više gotičkom izdanju, a inače moj stil je srodan gotičkom, mada se ne može baš tako okarakterisati pod određeno ime :)



 Doduše, uživo ovo izgleda drukčije, ali nisam vam u mogućnosti priložit to.Uglavnom, kao bazu nanosite plavu olovku, fiksirate je plavim sjenilom a u vanjski kut blendate s crnim.Na waterline ide plava olovka, pa tuš pa maskara :D
Zadnji look je i najkritičniji, upravo onaj rađen s svijetlo plavim shimmerastim sjenilom :D








Znači u ovom slučaju ledeno plava shimmer nijansa ide preko cijelog kapka.U pregibu i od polovine oka se blenda s tirkiznom koja se također nanosi ispod kapka a na waterline ide crna olovka.Svijetlije plavo sjenilo se stavlja u unutrašnji kut oka da otvori pogled a završavamo s tušem i maskarom.

Eto,ovo vam je moj post o odnosu plavih očiju i plavog sjenila.Vi najbolje znate šta vam lijepo stoji i na vama je da odlučite.Nemorate plavo sjenilo izbaciti iz upotrebe samo zato što vam tako nalaže internet i mediji.Jer vi svoje lice ipak poznajete najbolje :) Iako sam ja prirodna plavuša (trenutno crvena uz pomoć hemije :D) svijetlih očiju i mliječno bijele kože s hladnim podtonom te mi sve i jednan članak i istraživanje nalaže da mi najbolje stoje neutralni tonovi smeđe boje ja baš s njima izgledam isprano.Jednostavno ne leže lijepo na mom licu i ne naglase mi oči.Malo prostije rečeno,"čuče" na meni.Oči mi upanu, podočnjaci ispanu i automatski upravo moja najveća vrlina (oči) spadaju u drugi plan.A ruku na srce, ako njih ne istaknem nemam šta drugo xD Usne mi nisu zavidne debljine, nit mi je lice nekog baš poželjnog oblika.Uglavnom, eksperimentišite i nosite ono za šta vi smatrate da vam najbolje pristaje! :)

2 komentara: