srijeda, 9. siječnja 2013.

Essence I Love Extreme Volume maskara review

Sigurno ste mnogo puta čule za ovu maskaru.Otkad je izašla pa do sad dobivala je većinom pohvale.Gotovo pa svi tvrde da je kvalitetom oborila mnogo skuplje brendove i navode je kao holy grail proizvod :D


Pakiranje joj je crne boje s upečatljivim hot pink slovima.Dolazi u količini od 12 ml a košta 6,25 KM (24,90 kn, 3,25 EUR).To je jako niska cijena za maskaru, naročitu u ovoj količini.






Četkica je jako velika, veličine mog cijelog oka.Nekima ovo možda predstavlja problem, ali ja volim veće četkice.Mislim da joj je četkica zapravo jedna od najvećih vrlina.
Formula joj je srednje gustine, nije rijetka.Mislim da će se nakon nekog vremena još malo zgusnuti (jer  tako inače biva s maskarama,jelte :D) pa će mi još više odgovarati.Može se nadograđivati slojevima ali moj je savjet da ne idete preko dva sloja (osim ako volite efekt paukovih nožica).Trušenje sam primjetila nakon 5-6 sati, tada se polako počne grudvati i spuštati ispod oka.Dosta mojih maskara imalo je kraći vijek trajanja nego ona, poslije čega bi hodala kao panda :D
Trepavicama daje volumen,produžava ih i uvija.Primjetila sam da su mi trepavice znatno podignnutije i tako ostanu duže vrijeme.Također sam primjetila da s uvijačem nije baš u najboljem odnosu, meni lično daje bolji rezultat kad je nanesem samostalno bez prijašnjeg uvijanja.

-Ovako izgledaju moje "gole" trepavice:



Znači, ništa vrijedno pohvale xD Svijetle su,pokratke i ne baš tako uvijene.U zadnje vrijeme se ponašaju čudno i neke su duže od drugih (što mi nije nikako jasno), a to ćete i primjetit na slikama s maskarom.

 Dva sloja maskare:






Primjetite kako ih je par duži? E da, to su vam moje trepuše xD Uopšte ne znam čime je to uzrokovano.Kao što sam već rekla,možete nanijeti i treći sloj ako volite paukove nožice ali ja ostajem pri dva, jer smatram da je i više nego dovoljno :)

Nema komentara:

Objavi komentar