utorak, 8. siječnja 2013.

Missha M Perfect Cover BB Cream Review

Ovu BB kremu sam koristila čitavo ljeto i veći dio jeseni, svakodnevno.Slobodno mogu reći da me spasila ovog ljeta, i odajem joj počast.Nosila sam je i na moru, zbog visokog zaštitnog faktora i spasila me od meni uobičajenih opekotina i alergijskih reakcija.


Kupila sam je u najsvijetlijoj  nijansi koja mi odgovara u potpunosti.Zapravo, to je jedina nijansa svih mojih podloga dosad koja mi uistinu odgovara.Dolazi u količini od 20 ml i 50ml,pa vi odlučite :)
Zbog svog svijetlog i uistinu problematičnog tena dosad se nisam smijela nikako izlagati suncu (čitaj: smijela sam se izlagati ali izađem k"o perec) i to mi je otežavalo ljeto.A ironično je što je upravo ljeto moje omiljeno godišnje doba.E sad, također zbog problematične kože sklone bubuljicama sam morala nositi i puder.A dobro znamo da se puderi s zaštitnim faktorom nesmiju miješati kremama sa zaštitnim faktorom.A ni jedan moj puder nije imao dovoljno velik zaštitni faktor.I tu je nastupila Missha.Ona je sve što mi je ikad bilo potrebno (mislim u svijetu podloga, inače mi u životu treba još stvari :D).S njom dobijete srednje do jako prekrivanje koje se može nadograđivat slojevima.Čak sam i natapkavala još jedan ekstra sloj na bubuljice i tako gotovo pa skroz izbacila korektor iz upotrebe :D Imam mještovitu do masnu kožu, a ona je odrađivala odlično posao i s kontrolom sebuma, i matirana mi je izdržavala 5-6 sati, čak sam je znala nositi i bez kamenog pudera :)
Iako sam je koristila svakodnevno trajala mi je duže od većine pudera.I to je jako interesantno jer dolazi u količini od 20ml :D Pakovanje je super praktično i iako se radi o tubici, otvor je jako uzak i spriječava curenje proizvoda, te je veoma higijenski :D Tekstura joj je srednje gustine - veoma se lako razmazuje a nije tekuća pa da curi van.Blijede cure će biti veoma zadovoljne s nijansom jer se napokon radi o nijansi za Caspere :D.Ja lično tešto nađem odgovarajući puder a ova BB krema me oduševila.Još bi dodala i da mi se stanje lica uveliko poboljšalo :D Nisam imala nikakvih većih ispada bubuljica čitavo ljeto a one postojeće su se smirile.Divota :D.Znači, stvarno radi obećano i poboljšava trajno ten.Miris joj je jako ugodan i miriše na ruže.Ako vam pak smetaju mirisi možda će vam to biti zamjerka.Ja lično volim kada mi podloga ima ugodan miris, a Missha miriše baš nekako puderasto a u isto vrijeme i na ruže.
Sada idemo na swatcheve,za koje ću se unaprijed ispričat jer nisu ispali baš najbolje.








Nijansa se jednostavno previše dobro stopi s kožom.A taj dan ni fotić nije surađivao.Eto,nadam se da će vam swatchevi ipak biti korisni u odabiru odgovarajuće nijanse :)
Misshu sam isprobavala stvarno jako dugo i garantujem za njenu kvalitetu.

Broj komentara: 11:

  1. Na pocetku da ti kazem da su ti dobri swatchevi :D

    Oduvek me je privlacila ova bb krema, mozda je nekad i probam, sad ne mogu nazalost zbog mog lica, ali nadam se da cu nekad moci i da ce mi biti dobra kao i tebi :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, ali ove BB kreme baš izgleda znaju biti neposlušne prema fotiću :)
      Ja ti je svakako preporučujem i čestitam ti što si se odlučila na postupak dermoabrazije, ja već nekoliko mjeseci razmišljam o tome :))
      Jedino se premišljam jer znam da neko vrijeme neću moći koristit tekuće podloge a imam baš problematičnu kožu :/

      Izbriši
    2. Hvala, ja sam jedva cekala hladnije vreme da krenem na njih :)
      Ja koristim kameni LRP-ov i savrseno prekriva, tako da sto se toga tice nemas brige :) ali eto jedino apstinencija od tecnih pudera i isprobavanja novih kremica :D

      Izbriši
  2. Ja nisam do sada koristila BB kreme, ali nesto se u poslednje vreme razmisljam da krenem...I meni treba neka bas svetla nijansa :D
    Super post :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) :*
      Meni lično je ovo druga BB krema, prvo sam probala onu od Garniera koja me nije dojmila nikako :)
      Ja bi ti svakako preporučila da ako se odlučiš na BB kreme probaš azijske,jer je razlika u kvaliteti izmeđi njih i ovih s našeg tržišta ogromna :)

      Izbriši
  3. narucila sam bas ovu bb kremu i bas u toj nijansi ali mi je malo svjetla i siva bila pa sam ju proslijedila dalje. drzim se pudera :D (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova nijansa js stvarno najsvijetlija nijansa svih tečnih podloga koju ja posjedujem, i ja sam ispočetka bila u strahu da mi neće odgovarati dok mi nije došla na adresu :)
      Ja isto sad koristim puder jer sam je potrošila :)

      Izbriši
  4. Moze pomoc :).Drugarica hoce nesto da mi donese iz Londona i ja sam se sjetila da to moze da bude BB krema :) . E sad problem je sto ja ja ne mogu da se snadjem sad koju da joj kazem a moram nesto da joj kazem. Da li imate neku preporuku?? Imam masnu, dehidriranu kozu sa ponekom bubuljicom i prosirenim porama. Dosta pudera sam probala i vecinu kad stavim, lice mi bude puno ljuspica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo da kažem da imamo sličan tip kože :) U mene je mješovita s dehidriranim gornjim slojem kože.
      Eh sad, ovako.Najbolje i najpoznatije BB kreme su s azijskog tržišta, međutim one se moraju naručivati preko eBay-a,koliko ja znam nemaju svoje shopove u Londonu.Ako imate mogućnost naručivanja preko interneta ja bi se odlučila Skin79 Intense Classic Balm ili Misshu, jer oni imaju najpozitivnije recenzije a u kvalitetu Misshe sam se uvjerila i sama,lijepo hidrira dehidrirane dijelove a kotrolira izlučivanje sebuma :) Sad su mnoge tvrtke počele izbacivati BB kreme i na naše tržište koje su ujedno dostupne i u Londonu ( Garnier Miracle skin perfector B.B. krema,L'Oreal Nude Magique BB krema,Eveline BB krema) ali ni jedna nažalost nije kvalitetna kao one s azijskog tržišta, i mnogo lošije pokrivaju.Od kvalitetnih u Londonu je dostuona Estee Lauder DayWear BB krema, ali ona je precijenjena i ja iskreno ne smatram da se isplati za jedan komad šminke dati 400 kn (100 KM).Ako želiš probati onu drogerijskog ranga mislim da ti je najbolje onda reći da ti kupi L'Oreal Nude Magique BB kremu, jer nije toliko nabijena cijena.Opet tvoj izbor zavisi od stupnja prekrivenosti koji tražiš, a Missha M Perfect Stay ima najbolje prekiravnje nesavršenosti od svih krema.Pošto Missha nije dostupna ni u shopovima u Londonu (ja sam malo istraživala, i nema svoj offcial shop u Londonu) ja bi se da sam na tvom mjestu odlučila za neki drugi komad šminke, naravno ako neko ima neki prijedlog za kvalitetnu BB kremu dostupnu u drogerijama u Londonu, neka predloži!

      Izbriši
  5. Tek sam sad vidjela da si iz Bosne kao i ja :) . Recicu joj da mi kupi misshu pc 21 .mislim da bi mi 23 bilo pretamno. Necu da kupujem nase bb kreme. Probala sam garnier za masnu kozu i bilo mi je grozno lice. Najgore mi je sto se samo alkohol osjeti. Kako da joj kazem gdje da kupi na ebay i kako da znam da je orginal krema?? Procitala sam na dosta mjesta da prodaju i kreme koje nisu orginal.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam također probala Garnierovu, onu klasičnu što je prva izašla (Garnier Miracle skin perfector B.B. krema) i vjeruj mi prije sam se je riješila nego što sam je nabavila.Doslovno mi je cijelo vrijeme na licu bio neki "gnjecav" osjećaj, alkohol sam mislila da samo ja osjetim (inače mi jako smeta alkohol u preparatima za lice i podlogama, dok sam nanosila Baleinu masku za lice s medom mislila sam da ću se ugušiti koliko sam osjetila alkohol i peckanje) i plus mi ni jedna nijansa nije odgovarala, i najsvijetlija na žuto vuče.Tako sam stvorila averziju prema ovim kremama dostupnim na našem tržištu.
      Ja mislim da Missha nažalost nema svoj shop u Londonu, ali ne mogu sa sigurnošću tvrditi, koliko vidim da offcial shop tamo nemaju.Što nama svima koji nismo azijskih država da ih naručivamo preko interneta, a preko eBay-a možeš naručivati samo ako imaš PayPal.Možeš nabaviti i preko Pik.ba, ali uglavnom prodavači nabiju cijenu.Ja što se tiče B.B. krema samo one s azijskog tržišta i smatram kvalitetnim, jer sve ove drogerijskog ranga su zapravo samo tonirane kreme.Bojim se da ni u Londonu nije bolji slučaj, ima veći raspon brendova dostupan svakako, ali sve one kvalitetne i dostojne naziva B.B. krema imaju i prenabijenu cijenu.Tako da ako tražiš stvarno kvalitetnu B.B. kremu koja će ti pasati ja bi ti preporučila da ipak naručiš Misshu preko Pik.ba ili nekog drugog Bosansko-hercegovačkog sajta :)

      Izbriši