nedjelja, 6. siječnja 2013.

Vintage Bath & Body Works Color Drops Nailpolish in - Mistletoe Tinsel and Berry Shimmer

Mislim da ste svi već čuli za Bath & Body Works proizvode pa o tome neću duljiti.Možete misliti koliki sam nalet sreće imala kad sam za Novu godinu dobila na poklon dva vintage lakića ovog brenda.Ne znam da li me više dojmila preslatka vintage ambalaža s delfin privjeskom na jednom od lakova, neobične četkice koje super leže u ruci ili same nijanse.


Kao što vidite, nijanse nose lijepe i kreativne nazive (Mistletoe Tinsel i Berry Shimmer) i nisu označene samo brojevima.Ovo smatram velikim plusem jer obožavam kad nijanse nose imena, i mogu sa sigurnošću reći da često ambalaža i sam naziv proizvoda presude kad nešto kupujem.Eto, lijepa imena su izgleda moja slabost :D


Nijansu Berry Shimmer naziv najbolje i opisuje, jer je to jedna predivna shimmerasta bobičasta nijansa.Znači u sebi sadrži shimmer, potrebna su dva sloja za puno prekrivanje.Suši se dosta brzo, četkica je jako praktična a drška joj dobro leži u ruci.Zbog toga pri nanošenju imate maksimalnu preciznost :D Kao i Mistletoe Tinsel dolazi u količini od 14 ml.





Nijansa Mistletoe Tinsel je zapravo glitter smješten u zelenkastu gelastu strukturu :D
Iako će mnogima smetati što je baza glittera zelenkasta a ne providna meni lično ne smeta jer će mi se slagati uz Mastodon majicu :D (ok, nije vam to od velike važnosti ali eto nek stoji informacija :D).






Kao što vidite,dominira zeleni glitter.Međutim presijava se još i na srebrenu boju :)





Nažalost neću vam moći pokazati Mistletoe Tinsel na noktima jer ga još nisam imala priliku nositi.

E sad na onaj malo lošiji dio - Bath & Body Works ne proizvodi više lakove.Možete misliti onda koliko su ovi lakovi vintage? :D Guglala sam i tražila ih svugdje ali sam naišla na njih samo na e-bayu i mislim da im je cijena malo prenapuhana kad uzmemo u obzir da su na Bath & Body Works shopu koštali 4,5 $.Ovo su stvarno kvalitetni lakovi koje od srca preporučujem, iako su moji primjerci dosta stari uopšte se nisu nimalo zgusnuli i tekstura im je i dalje odlična.Ja ne znam gdje su oni nabavljeni prije nego što su dospjeli u moje ruke, ali znam sad da je neko prepoznao moju ljubav prema vintage kozmetici :D Uglavnom, sretna sam što su se dva ljepotana udomila kod mene.

Nema komentara:

Objavi komentar