petak, 1. veljače 2013.

Essence LE Home Sweet Home Longlasting Lipstick

Neki dan sam doživjela iznenadni nalet sreće kad sam vidjela da na policama DM-a još uvijek stoji ova kolekcija.Doduše, jedan dio nje jer su rumenila bila već uveliko rasprodana, pa je knjiga spala na dva slova - ruž i sjenilo.Kako mi nijanse sjenila nisu odgovarale kupila sam ruž u nijansi Red - y to Relax - predivna crvena boja.






Prvo što me iznenadilo je odlična pigmentacija, jer Essence ruževi inače nisu poznati po istoj.U potpunosti prekriva usne samo jednim nanosom.Finiš je cream ("creme"), ne sadrži shimmer ali nije ni skroz suh i mat.Uprokos odličnoj pigmentaciji ne isušuje usne, te čak ga i ja mogu nositi bez balzama.Poprilično je izdržljiv, neka četiri sata se zadrži na usnama, a meni je preževio i ispijanje kafe pa čak jednom i palačinke.Njam :D




Nanosi se lako zbog kremaste teksture.Miris mu je slatkast i nipošto intenzivan, tako da nebi trebao predstavljati problem ni osjetljivim nosićima. :)
Dolazi u dvije nijanse, ovoj predivnoj crvenoj - Red - y to Relax i bobičasto crvenkastoj Berry Me Home.Obje nijanse su predivne i žalim što Essence nije izbacio barem još dvije, ili eventualno uvrstio ovu kolekciju u stalni asortiman jer je nešto najsavršenije što su ikad osmislili :) Od preslatkih rumenila pa do kvalitetnih ruževa i lakova, i to sve po mom ukusu :) Ruž košta oko 4,5 KM, tj 18 kn a sigurno vrijedi mnogo više.Nadam se da ste i vi ugrabili nešto iz ove kolekcije, meni su rumenila ostala neprežaljena što su se razgrabila prije nego ih se ja dohvati.Ali bilo kako bilo, moglo je i gore proć :D

2 komentara:

  1. Jako lepa boja. Bas mi se svidja sto nema ni malo shimera u sebi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, meni nikako ne stoje shimmerasti ruževi s frosty završetkom :)

      Izbriši