subota, 23. veljače 2013.

Review: Rimmel Lasting Finish 25h tekući puder


Iako nisam baš zadovoljna dosadašnjim iskustvom s Rimmel puderima odlučila sam se na kupovinu ovog.Prvenstveno iz razloga što ima jako pozitivne recenzije i o njemu sam čula samo riječi hvale.Dolazi u standardnoj količini od 30 ml i košta oko 34 kune (oko 8,80 KM)
To je iznimno povoljna cijena za puder, pa ja opet nisam od njega toliko očekivala.



Dolazi u tubi koju ja baš ne smatram najboljom ambalažom ali za ovako jeftin a kvalitetan puder i ambalaža je odlična.Otvor je okrugao i po meni bi bolje bilo da se sužava pri završetku, ali i ovaj služi svrsi.



Nažalost u BiH ne uvoze prve dvije nijanse, pa je najsvijetlija dostupna ona treća po redu – 103 True Ivory 
Radi se o jednoj svijetloj nijansi neutralnog podtona.
Pošto imam jako svijetao ten s hladnim podtonom pri probavanju pudera u drogeriji sam bila sigurna da mi neće u potpunosti odgovarati.Na sreću puder se jako lijepo prilagođava pa se prelaz neće primjetiti, naročito ako nosite kameni puder preko


Ono čime sam ostala oduševljena su miris i tekstura pudera.Ima apsolutno savršen miris koji bi ja voljela nositi u obliku parfema, kad bi ikako bilo moguće :D
Ako vam smetaju intenzivni mirisi ovo bi vam moglo zasmetati, ali ja lično volim da proizvod lijepo miriše.Taj puderasti miris se ne zadržava nakon nanošenja, te polako slabi.Tekstura mu je malo rijeđa (ne prerijetka, već taman) i lako se razmazuje i stapa s kožom.Iznenađujuće dobro prekriva, te je prekrivenost 
srednja do jaka i može se nadograđivati slojevima.Po meni je ovo neka blaža verzija Revlon Colorstay pudera :D



  Puder je također iznenađujuće izdržljiv, i prosijavanje primjetim tek nakon 6 sati.Kad se samo nanese na lice efekt mu je dewy ali nakon 2-3 minute nestane i puder izgleda samo prirodno i zdravo.S njim sigurno nećete imati efekt maske.
Evo jedan test prekrivanja s kemijskom olovkom:



Kao što vidite, jako lijepo prekriva.No meni nije bilo dosta da pokažem samo to, pa ću vam ga pokazati na djelu i s bubuljicama.Nadam se da vam slike neće biti odvratne, ali mislim da je to jedini način da vidite kako izgleda i  prekriva :D


Dakle, radi se o jednom odličnom puderu drogerijskog ranga.Ako ga već niste probali ja vam svakako savjetujem da mu date šansu jer vas neće razočarati.

Nema komentara:

Objavi komentar