nedjelja, 30. prosinca 2012.

Purple smokey eyes tutorial

Ovo je neka blaža verzija ljubičasto - rozog smokey eye-a.Nosila sam je češće od prečesto neko vrijeme,pa mi je dosadila.I evo,ako vam se sviđa prilažem vam svoj tutorial u slikama :)



Bit će vam potrebno:

- Ljubičasta,roza i lila sjenila,ja sam koristila neku no name paletu.





- Bazu za sjenilo (možete preskočiti ako su lijepo pigmentirana)
- Crni kreon (ja koristim Golden Rose i fantazija mi je)
- Maskaru (Koristila sam Maybelline Great Lash Lots of Lashes maskaru)


1.Nanesite bazu za sjenilo:




 2.Preko cijelog kapka nanesite rozo sjenilo:




2.Zatim nanesite ljubičasto sjenilo i blendajte ga s rozim:


3.U pregib nanesite svijetlije shimmerasto rozo sjenilo i doradite i blendajte to sve skupa:




4.Zatim ispod oka kosim kistićem nanesite ljubičasto sjenilo:


5.Na waterline i uz duž gornjeg kapka nanesite crnu olovku:




6.Razmrljajte malo tu crnu olovku s gornjeg kapka i dodajte maskaru.Također ispod obrve nanesite svijetlo - bež sjenilo a u kut oka shimmerasto lila sjenilo:


 

Nema komentara:

Objavi komentar