utorak, 25. prosinca 2012.

That time of the year :)

Iako bi me prijatelji okarakterisali kao Grincha koji je ukrao Božić,evo i ja pišem ovakav post.Inače sam u drušvu znana kao Grumpy cat glede ovakvih zbivanja i praznika,ali moram priznati da postoji nekoliko stvari koje volim kod Božića,Nove godine i ostalih "zimskih" praznika.


Prvo volim to što nam kući dođe dajdža.A on kad je tu,stvarno nikad nije dosadno :) I ne mogu ja ostati Grinch pored Barbare koja mi šalje kolače u ovakvoj kutiji:

Iako ne podnosim medenjake (niti med općenito) kutija mi je prekrasna.I veoma praktična za držanje ruževa! :) Doduše,medenjake itekako dobro podnose ostali članovi moje porodice,a dajdža naročito.Uđem ja ovako jednom nešto u kuhinju,kad ono dajdža stoji i jede.Pogledam ja malo bolje,kad ono jede on i papir.Nit šta odmotava nit šta žvače.Prvo ja stojim onako,začuđena a onda samo progovori: "Amire,šta radiš to? Ajlice,ovaj papir je totalno jestiv"....Ma sigurno.Sigurno je jestiv dajdža.I tako je dajdža,iz nama nepoznatog razloga pojeo obični papir za zamotavanje muffina i kolačića.Kasnije sam saznala od mame da je on sa 13 godina pojeo sve slatkiše i žvake iz njenog spomenara,koje su bile stare oko 5 godina.I eno,ništa mu nije,živ,hoda :D To je meni pravo fascinatno.Ali upravo to dajdžu čini posebnim :D
Eto uglavnom,hvala Barbari na kolačićima i kutiji.I da,hvala joj na onim niskokalorčnim (a uz to izniimno ukusnim) desertima od riže i vanilije što mi je pronašla u Austriji i poslala.Jer ovdje ih sigurno nebi našla,barem ne one koje volim.
Evo kad već spominjemo kolače i ne pričamo o kozmetici,evo da pokažem jedan što sam podavno jela a izgleda interesantno:


Iako sam naviknula da kolači koji lijepo izgledaju znaju biti jako neukusni,to nije bio slučaj s ovim.Vjerujte mi na riječ,ima rajski okus.I ja,koja sam već dobrih godinu dana iz prehrane u potpunosti izbacila slatko,nisam mu odolila.A slatko sam izbacila s ciljem da smršam,te sam uz reduciranu prehranu,duge ljetne šetnje i trčanje jednom sedmično uspjela skinuti preko 10 kg,i doći na težinu od 63 kg.Iako nisam u potpunosti zadovoljna,opet cijenim svoj uspjeh :) Osjećam se dosta bolje,naravno još uvijek ima osoba koje su spremne da pokvare taj dobar osjećaj,spuste te, nekako sam naučila kako da se s tim bolje nosim.Jer takve osobe samo pokazuju svoju nezrelost.Samo te zna jako zaboliti kad neku pošalicu na tvoj račun dobiješ od osobe za koju misliš da ti znači.S tim se još nisam naučila nositi.I da,sada težim 63 kg (zavisno od perioda dana,nekad varira i na 64) a visoka sam 168 cm.Ne znam zašto to ovdje stavljam,ali haj dobro,možda nekog zanima xD
I evo,ovako završava moj ne baš tako Božićni post,ali hej,ipak sam spomenula Božić :)

4 komentara:

  1. Hahah super post :))
    Bas mi je drago sto si se malo razveselila :)
    A ova kutijica je preprepreslatka, ja sam prvo pomislila da je neki slatkis!
    :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Izgleda da je i mene zahvatio Božićni duh u zadnje vrijeme,nešto kao Grincha na kraju filma,hehe :))
      Ja sam prvo pomislila kad sam je vidjela da će biti dobar dom mojim ruževima xD :***

      Izbriši
  2. P.S. ja sam tek sad shvatila da te sve vreme pratim sa drugog maila, mora da sam ostala ulogovana taj dan na tom drugom mailu i zapratila te :D
    Jos gledam kako nikad ne vidim na bloggeru neki tvoj clanak a imas ih doosta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se nekad desi da zapratim neke blogove preko drugog maila pa onda kasnije mi ne bude jasno kako se ne pojavlju postovi kad sam na ovom mail-u :))

      Izbriši