ponedjeljak, 10. prosinca 2012.

And that"s just who I am :)

Pošto ovakva vrsta postova trenutno vlada blogosferom i ja sam se odlučila bolje predstaviti.Do sad nisam mnogo otkrivala o sebi,pa mislim da bi ovaj post dobro došao :)
Prije svega,da se malo ovdje predstavim.Dakle,nisam optimistična osoba,i imam osebujan stil.Stil kakav bi 99 % ljudi nazvalo pomaknutim :D Slušam metal,i muzika je moj bijeg.Metal me izvukao iz groznog perioda života i spasio me od same sebe.Roses are gay,violets are gayer,fuck this poem and listen to Slayer! :D Ok,na stranu ovo,također i pišem pjesme i rijeđe poeziju.Obožavam pisati i romane,koje nije baš lako definisati.Da pređemo na slikice:


 Stvarno se nekad osjećam kao da gubim razum.Ljudi oko mene nisu od velike pomoći glede toga...




 Mnogo bolja nego s ljudima...






To svakako :D



I  nikako ne mogu na zelenu granu s njima..



Eto,to bi bilo to :)

Broj komentara: 6:

  1. Ovo zadnje mi se ne sviđa nikako!
    Nemoj btii takva, ako ništa ovdje na blogovima možeš vidjeti koliko je ljudi koji razmišljaju kao ti i neće te osuđivati.
    Ne znam ni jesam li ti prije ikad komentarisala post, ali eto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se da se na blogovima stvarno može naći utjeha,jer ovdje upoznamo mnogo različitih ljudi :) Nažalost u krugu društva u kojem se ja krećem,i općenito oko mene su svi pretežno isti,i ne prihvataju drukčije.Niko nema svoj stii,uvjerenja i stavove već kopiraju jedni druge.I osuđuju sve one koju su drukčiji.Osuđuju i izoliraju.Također nameću svoje stavove i ako se odlučimo izraziti opet nameću svoje stavove a ako ih ne prihavatimo,ne prihvate ni oni nas.I kad se povučemo u sebe opet nas osuđuju...I da,ni šminku baš ne prihvataju tako dobro,osobe koje ju koriste oni svrstaju u istu grupu...Hvala ti na podršci :)

      Izbriši
  2. Zanimljiv postic, malcice depresivan... Ja sam krenula pre mozda 20ak dana da pravim slican post, samo je moj bio jos depresivniji pa sam resila da sacekam malcice da se oraspolozim. Hvala bogu, proslo me... :)
    Ne budi depresivna zbog ljudi, ima nas svakakvih. A najvise ljudi, bar nasih godina su svi na isti kalup, ali to ne znaci da nema nas druigacijih misljenja... :) Uvek se nadje neko ko te iznenadi, ko je drugaciji...
    Samo nemoj nikada da se trudis da se uklopis i budes nesto sto nisi i sve ce biti super :)
    Hahah omb sto sam se ovoliko uzivela...

    P.S. mnogo mi se svidja tvoj blog... Ali razmisli samo da skines ove kodove ili sta god kad se stavljaju komentari, treba mi 15 puta da pogodim sifru. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam tek kad sam napravila post shvatila koliko će depresivan ispasti.Eto,valjda će me proći.Mene zapravo najviše frustrira to što svi očekivaju da se uklopimo,to jest promijenimo za njih.Ali me najviše obori kada upoznam nekoga za koga sam sigurna da je drukčiji a na kraju ispane isti a i gori.Nekako sam navikla na one koje susrećem svaki dan :) Za šifre nisam znala da se moraju ukucavat,hvala što si me obavijestila :) Evo idem sad odmah na riješavanje :) Također mi se mnogo sviđa tvoj blog,naročito zato što znam da recenzijama mogu vjerovati,i do sad mi se sve što si ti pozitivno recenzirala pokazalo odličnim :D :) :*

      Izbriši
    2. Ma sigurno ce te proci :))
      Pa da,uvek te najvise razocara neko do koga ti je stalo...:/
      Bas me je oraspolozio sad i mnogo mi znaci tvoj komentar... :)) hvalaa :*

      p.s. meni bilo glupo kao da ti predlazem da skines sifre,reko mozda si bas htela pa da te ne smaram, al zivota mi one kao da postaju sve teze i teze scaki put kad pogresim :))))

      Izbriši
    3. I ja mrzim šifre,a vjeruj mi nisam ni znala da ih treba ukucavati,hvala što si mi rekla :)
      Haha,i meni se isto nekad čini da postaju sve teže,a još mi je najgore kad ih treba ukucavati prije skidanja neke pjesme,i uvijek iznova..
      Mene je isto oraspoložio tvoj komentar,mislila sam da je jedino u mene ovakav slučaj,sad vidim da je svugdje više manje kolektiv isti,a ja se uvijek držim onoga da je bolje biti drugačiji :)) :**

      Izbriši