subota, 15. prosinca 2012.

Max Factor Smooth Effect Foundation shade - Golden 75

Prvo da napomenem da mi nijansa ovog pudera ne odgovara nikako,jer sam ja NC 15 (jako svijetao ten) a nijansa ovog pudera je kao što i sam naziv kaže-zlatna :) Inače puder sam dobila za rođendan pa nisam baš mogla birati,a znate kako ovdje nažalost vrijedi zakon-ako ne znaš koja joj nijansa treba,kupi što tamniju...
Opet sam mu našla svrhu i koristim ga kao bronzer i za konturiranje :)


Njegov naziv kao i tekstura su me jako podsjetili na puder koji je dugo koristila moja mama - Max Factor Hypersmooth Foundation.Hypersmooth se više ne proizvodi,a vjerujem da mu je ovaj puder svojevrsna inačica :) Sada na swatcheve:




Iako se to odstupanje na ovoj slici ne vidi toliko,puder oksidira i postaje još tamniji.



Za prekrivanje neću moći mnogo filozofirati jer ga na licu kao što sam već rekla koristim kao tekući bronzer,ali zato prilažem sliku gdje ga testiram s kemijskom olovkom:





Rekla bi da je prekrivanje lagano do srednje,može se nadograđivat slojevima.Kao što mu naziv kaže,jako se glatko i lako nanosi.Na koži djeluje jako prirodno i prozračnu.Nebi rekla da je podoban za osobe s masnom kožom jer je finiš koji daje dewy.Osobno nisam fan ovakvog finiša.Košta oko 13 KM i može se nabaviti u DM-u,CM-u i ostalim drogerijama,uglavnom nije ga teško nabavit :)
Vi odlučite sviđa li vam se ili ne,ja osobno mislim da je ovo solidan puder za osobe koje nemaju problematičnu kožu i treba im ujednačivanje tena i sjaj,jer će vam to ovaj puder dati.Ako pak imate problematičniju kožu korektor će biti neophodan :)

4 komentara:

  1. hehe pa da, bas sam i ja htela da kazem - moze super da ti posluzi za konture :)
    Meni deluje puder bas fino, volim ja taj dewy finish... :) Super recenzija, nisam odavno bila kod tebe, imas dosta dobrih postova :* :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* :)
      Meni je isto palo na pamet da može za konturiranje,a dobro fiksira i bronzer u prahu kada se nanese preko :)
      Također sam bila na tvom blogu,imaš super postove a naročito volim recenzije :)

      Izbriši
  2. Perfect review!!!
    Thanks for the comment!!! We follow you, dear!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši