ponedjeljak, 24. prosinca 2012.

Essence Nail Art Twins Glitter Topper 2

Danas sam brzinski ugrabila jedan lak koji me jednostavno očarao.Nisam očekivala da će na noktima izgledati tako lijepo jer dosad nemam baš dobrih iskustava s glitterom.Radi se o Essence Nail Art Twins Glitter Topper laku,nijansa 2.






















Ovo je znači nadlak,nanosite ga nakon baznog laka.Ja vam savjetujem da ga nanesete na tamniji lak,jer će tako zasjati u punom sjaju :D Meni je osobno fanstastičan,osjećam se kao da imam čitavu galaksiju na noktima :D (alaj ga i ja nekad prezaćeram xD).Uglavnom,you get my point :D Nadlak je gelaste strukture u kojoj se nalazi predivni glitter.Jako se lijepo i lako nanosi,glitter ostaje na noktima nakon prvog nanosa,ne morate tapkati kao ludi i mackati da malo ostane,pa zamazati sve oko sebe.Zapravo mu je najveća vrlina to što je praktičan :D Inače,u mojim dosadašnjim iskustvima više glittera završi na podu,stolu,odjeći,mom psu Cindy,rođacima,prijateljima itd. nego na noktima.Suši se brzo,brže nego kasični Essence lakovi.Vjerovali ili ne,ja sam ga nanosila desetak minuta prije izlazka iz stana i prije oblačenja a ostao je u pristojnom stanju :) Prodaje se po cijeni od 15,90 kn znači oko 4 KM :) Svakako ga preporučam,Essence me je ovaj put oduševio,a nisam imala dosad neku naklonost prema njihovim lakovima :) Evo sad se u meni javlja želja da odem i pokupujem sve lakove iz svi kolekcija a poznavajući mene,sutra ćete o tome čitati xD  :**



2 komentara: