nedjelja, 23. prosinca 2012.

Just some make-up looks!

Prošle sedmice sam vrijeme provodila u kući jer me napala pojava zvana...prehlada.I kao za inat,baš mi se u to vrijeme pokvario i kabal za internet (čitaj: zapela sam za njega,iščupala ga iz laptopa i slomila onaj dio što ga drži u laptopu).I onda sam se snalazila držeći jednom rukom kabal a drugom miš.Nije bio baš krasan prizor.I onda, po očekivanom, šminkala sam se.Isprobavala brown smokey eye u decentnijoj verziji,kao i neki golden eye look blendan s ljubičastom itd..Uglavnom sve ćete vidjeti sad :)

Ali prvo želim predstaviti jedan look koji ja od milja zovem novogodišnji.Ko će ga znati što :D
Eksperimentirala sam na jednom oku,i došla do ovoga.





Prvo sam pregib naglasila smeđim sjenilom,zatim sam nanijela sjenilo boje vanilije na kapak a u vanjski kut oka sam dodala crno sjenilo.U unutrašnjem kutu je to isto vanilija sjenilo i onda jednostavno povučete liniju tušem! :) I naravno,maskara.
Veoma jednostavno,naročito ako žurite negdje :) Ja uz ovo planiram nositi LipBalm City Red sjailo koje sam bila otpisala ali mi se u zadnje vrijeme počelo sviđati :) Druga je varijanta da look nosite uz crveni ruž,i to ću možda sljedeće subote i isprobati.

Drugi look je neki ublaženi smeđi smokey:




Jako jednostavno za napravit,sad vidim da mu nedostaju još umjetne trepuše :)

Kao treći look ću prezentirat jedan koji sam nosila za gotovo svaki izlazak s prijateljicama u septembru i oktobru,a kasnije sam se nekako "ohladila" od njega :)






Nekako mi se čini da uz moju boju očiju najbolje pristaju sive nijanse,iako po standardima treba da mi pristaju tople smeđe i neutralne nijanse.Međutim meni se čini da te neutralne nijanse na meni baš onako..čuče.Nikako na zelenu granu s njima.I onda uvijek posežem za sivim,srebrenim nijansama kad ne znam što bih drugo :) Jednom sam i naišla na smeđu nijansu brenda p2 koja mi je stvarno odgovarala i to baš po svemu.A nju sam ljetos nažalost potrošila jer sam je jako često nosila,čisto iz razloga što sam dosta naglašavala usne,pa mi je za oči trebao neki neutralni look.I evo jednom look-a s tom famoznom p2 sjenom:


Nošen je nebrojeno mnogo puta,a dotični s slike je kreiran kad je sjena bila na izdasima :(
Moja draga, nikad ne prežaljena p2 sjeno, počivaj u miru.
Inače mi p2 kozmetika nije dostupna,ne prodaje se po gradu a na netu nisam naišla na nju.
Eto,to bi bilo to od look-ova za sad! :*



4 komentara:

  1. 2 look je moj favorit...i ostali su lepi i jos samo malo jaci karmin :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :)
    Slažem se,pošto su neutralniji ostavljaju prostora za jače naglašene usne,sutra ću probati s nekim fuksija ili crvenim karminom :) :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Hey. Thank you for your comment. First makeup is awesome. Follow your blog! Lovely <3

    http://misiayou97.blogspot.com/

    Kisses. :*

    OdgovoriIzbriši