nedjelja, 9. prosinca 2012.

Moja njega usana

Prvo da kažem da imam jako problematične usne koje iziskuju mnogo njege.Već dugo vremena ne mogu ni zamisliti da izađem iz kuće bez balzama,a nošenje samog ruža na usnama za mene je nemoguća misija.Uvijek ispod njega stavljam neki balzam,pa čak i kad se radi o hidrantnim ruževima.Moja sadašnja postava balzama za usne:


Najboljim su se pokazali Alverde balzam s nevenom i Rosal LipBalm Hydro Care.Alverde usne njeguje bez isušivanja,dovoljno je hidrantan i postojan.Mana su mu miris i okus,ali to se da pretrpiti.Rosal LipBalm Hydro Care s druge strane meni miriši fantastično,nenametljivo i sve u svemu ugodno.Međutim za dugoročnije efekte se baš ne može pohvaliti,jer ako ga ne koristite nekoliko dana usne će vam biti u katastrofalnom stanju,dok će vam Alverde stvarno lijepo obnoviti usne.I Rosal i Alverde su cruelty free <3
Ubjedljivo najgori je Balea Cherry Dream,koji mi usne isušuje do granica da pucaju.Doslovno osjetite isušivanje kada ga stavite gore nego da su vam usne gole.Da se uvjerim da nisam jedina,konsultirala sam se s prijateljicom koja ga je također koristila,i imao je isti efekt.Inače volim Balea proizvode,međutim Balea,s balzamima s zasrala (bez uvrede).Što se tiče mirisa,podsjeća me na trešnju izmješanu s kokosom.Ništa previše imresivno,eto reći ćemo ugodno.Na usnama izgleda jako lijepo,daje im malo boje i sjaja,ali to je stvarno njegova jedina kvaliteta.Ne preporučujem.




    

















Što se tiče LipBalma Blueberry dream,ostala sam neutralna.Nebi mogla reći ni da me previše oduševio niti razočarao.Sve moje prijateljice komentiraju da miriše fantastično,i ja ne mogu reći da mi se miris ne sviđa,ali nije mi ništa posebno.Cherry Lady koji sam ranije koristila je mom nosiću puno ugodniji :) Hidratacija nije nešto posebna ali nema ni nekih popratnih loših efekata.Tako da glede njega stvarno ostajem neutralna.Labial jagoda sam zapravo kupila greškom i koristila neko vrijeme,ali je previše napumpan parfemom :P Kada su mi usne u stvarno lošem stanju znam koristit i unverzalni balzam s nevenom:





Iako ima grozan okus i grozan,prestrašan miris ja ga rado pretrpim jer lijepo obnavlja usne :D
Inače tri puta sedmično radim piling usana s smeđim šećerom i medom,jer mi je zbog stanja usana stvarno potreban.Mrtve stanice kože prije stavljanja ruža uklanjam namočenim frotirnim peškirićem,nakon pranja zubi :) E sada je red da vam pokažem i svoje usne nakon pilinga:




Ovo su moje usne kada su u dobrom stanju,tj,kad nisu ispucane.Imam dosta tanke usne ali su pravilnog oblika.Da su još barem malo punije,veće i ljepše....xD
A ovdje vam prilažem sliku svojih usnana kada su blago ispucane,tj,ako jedan dan nemam kod sebe balzam,kad ga zaboravim kod kuće:








Nemam hrabrosti da vam ih pokažem kad su jako ispucane,jer nebi mogli spavati narednih dana..xD
Eto to bi bilo to od mene! Pusa do sljedećeg bloganja! :*

Nema komentara:

Objavi komentar