nedjelja, 28. listopada 2012.

Golden Rose lipstick - nijansa 98

Ovaj ruž je meni najsavršenija nude nijansa koja ide uz sve.Ona jednostavno odgovara gotovo pa svim podtonovima i radi se o svijetlijoj nude nijasi (napokon).Ima roskasti podton i s njom nećete izgledati isprano.







Ja ovaj ruž koristim već nekoliko godina i potrošila sam već doooosta pakiranja.On mi ide uz svaki make up,ide kad izlazim iz stana bez make up-a (dobro,to je rijetkost xD) i može se nositi svugdje jer je neutralan.Ljepota.
Evo kako izgleda na usnama:








Izvinjavam se na blago ispucanim usnama,to mi se dešava kad samo jedan dan ne nosim balzam.Ovom prilikom bih upitala vas kako vi rješavate problem ispucanih usana,jer ja više nemam ideje.Redovno radim piling,nosim balzam (imam mnogo različitih vrsti),probavala sam i sa melemom,i sa kremom s nevenom i opet čim izađem bez balzama desi se ovo s slika.Ne mogu ni zamisliti šta bi se desilo kada nebi imala balzam sedam dana 0.o
Ako vi znate neki lijek,molim vas predložite! :*

4 komentara:

  1. A da ti malo smanjis make up na usnama?posto si napisala da se sminkas svaki put kad izlazis napolje,dosta proizvoda isusuju i mozda kad bi stavljala neki labello ili slicno da se malo oporave usne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se,to u zadnje vrijeme i radim,i situacija je ista.Inače kad izlazim napolje nemam baš običaj nositi ruž,više neko sjailo ili samo labelo,a ispod ruža uvijek obavezno nosim labelo.Mislim da se u mom slučaju jednostavno radi o tome da imam veoma tanak zaštitni sloj kože na usnama podložan vanjskim uticajima.Bila bi najsretnija kada bi našla neki proizvod koji bi mogao popraviti taj sloj :)

      Izbriši
  2. Super je boja, ja isto obozavam nude nijanse... A ne znam sta da ti kazem za ispucale usne... I meni su takve ceeele jeseni i zime :/
    - koliko god labela stavljala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam baš postala labelo džanki xD Za vrijeme zime i jeseni me muče vjetar i hladnoća,a ljeti ih ošteti sunce.Doduše,opet preferiram ljeto :)

      Izbriši