subota, 27. listopada 2012.

Essence Stay all day longlasting eyeshadow

Danas sam nakon dugo vremena napokon navratila u DM.Prije mjesec dana obećala sam sama sebi da neću kupovati više šminke i provela sam taj mjesec u patnji xD.I eto danas samo napokon sama sebi dozvolila nekoliko proizvoda.Danas recenziram Essence kremastu sjenu za oči.Prvo bi napomenila da sam greškom uzela ovu nijasu,zapravo sam htijela 01 copy right a uzela sam 02 glammy goes to... .Razlog iz kojeg sam napravila tu pogrešku je neki superzgodni momak iza mene (i dalje se pitam zašto je bio na odjelu za šminku...).




Dakle,sjenilo je kremasto,Lakše se blenda prstima nego četkicama (jako teško ide četkicama).Trajnost jeste bolja nego kod klasičnih sjenila međutim nije baš ništa specijalno.Košta oko 6,35 KM.Sporo se troši (jer je potrebna mala količina).
Swatchevi:




Blendano s prstima:




Sa četkicom:





Eto,to bi bilo to :)

Broj komentara: 6:

  1. Joj, samo da nadam da neces biti puno razocarana ovim proizvodom! Ova sjena (ja sam svoju uzela u nijansi Coppy Right) je najgori komad sminke koji sam ikad kupila :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo i ja sad vidim da sam se zeznula.Užasno naglašava borice na očima,nije trajno i ne sjeda mi nikako jer se ne može baš kombinirati.Sada mi je žao što nisam pričekala s recenzijom,jer vidim da će samo skupljati prašinu.

      Izbriši
    2. ja imam od catrice slicno i fenomenalno mi je (mozes viditi recenziju ako te zanima: http://niki-veki.blogspot.com/2012/09/catrice-longlasting-eyeshadow.html

      Izbriši
    3. Nijanse su stvarno slične.
      Mislim da i Essence i Catrice trebaju uvesti više nijansi,stvarno imaju samo osnovne.Sada mi je žao što nisam uzela od Catrice jer imaju više pozitivnih recenzija a i nekako mi se sviđa 020 Romans Gone Bad.

      Izbriši
  2. Koja steta sto ispade da nije kvalitetna. Bas mi je super delovala ova senka po slikama...:/ I boja mi se bas svidela :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je isto žao,ali opet se može iskoristiti,ja je u zadnje vrijeme nosim u maloj količini s tušem i otvori pogled :)

      Izbriši