četvrtak, 4. listopada 2012.

Nekoliko makeup lookova

U ovom postu pokazat ću vam nekoliko makeup lookova koje sam najčešće nosila ovog ljeta.

1.Ljubičasti smokey eyes

Njega sam nosila najviše početkom ljeta,jer me je tad pucala faza upečatljivih boja.Nosila sam ga za izlaske van s kolegicama,ali i na dnevnoj bazi.







Na ovim slikama i nije baš ispalo najbolje,ali šta se može.Kao što vidite,nije baš klasični smokey,već je malo izmijenjen.Na kapku se nalazi tamnija ljubičasta,u pregibu lila i sve se blenda s jakom rozom sjenom.Možete još i nanijeti tuš,ali ja preferiram crnu okovku koju izblendam.I obavezno maskara.Ispod obrva i u kut oka nanosim bijelo sjenilo,a na donji kapak tamnije ljubičasto sjenilo,ali sa tankim kistom.

2.Jednostavna linija tušem




Ovo sam nosila kada mi ništa drugo ne padne na pamet xD
Jednostavno lagano naglasim pregib crvenkasto-smeđim sjenilom,preko kapka nanosim bež sjenilo,izvučem liniju tušem a na waterline stavim plavu olovku.Korišteni proizvodi su: Essence Get BIG lashes maskara za volumen i dužinu,Essence longlasting olovka za oči i Golden Rose tuš.I da,želim vam dati jedan savjet koji mi je mnogo pomogao pri nanošenju tuša.
Koristite salotejp traku! Koliko god vam ovo zvuči ludo,bit će vam od ogromne pomoći.Zalijepite komadić trake uz oko,zavisno kako želite da kraj linije izgleda.Ovako će on biti pravilan.
Ovaj look sam nosila uz IsaDora Cream Intensive ruž za usne,u nijansi Lustrous Caramel.Evo kako on izgleda na mojim usnama:





3.Moja izvedba jednog MAC Face Chart-a
Jednostavno mi je ponestalo inspiracije pa pokušala rekreirati jedan face chart.











Ovo sam zapravo radila jer mi je bilo dosadno,nisam nigdje išla.Zadnjih dana napala me je prehlada,i to u dva navrata.Nadam se da možete zanemariti pidžamu xD
U kutu oka korištena žuta sjena,pregib svijetlo plava,blendano sa tamno plavom.Maskara + tuš.Na usnama je Miss Sporty ruž,Read my Lips,ali nanešen u maloj količini,balzam preko.
Eto,ovo je prva vrsta ovakvih postova na blogu,nadam se da vam se sviđaju :)

3 komentara:

  1. Jao super, bas mi se svidja! Hahah dobro je, nisam jedina koja se sminka koja nigde ne ide :D
    Bas sam i ja skoro objavila slican post, samo sto ja imam problema sa nesanicom... I onda uzmemm da se sminkam :D
    P.S. dobra ideja za selotejp traku i ajlajner !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Meni je šminkanje kao stres-terapija,kad sam bolesna,kad me neko razljuti ja uzmem kistove i odmah je sve uredu...ili eventualno kada bi trebala učiti,tad se posebno volim šminkati xD
      Sviđa mi se tvoj Cut crease,super je ispalo,veoma je kreativno i krasno ti stoji :) Ja nažalost nisam baš vješta kod pravljenja cut creasa,jer ne znam dobro izvući sjenu :(

      Izbriši
  2. Jao hvala :)
    dada, kada treba da se uci dobije se POSEBNA inspiracija... :)
    Potpuno te razumem ^^

    OdgovoriIzbriši