četvrtak, 18. listopada 2012.

Alverde lipstick - 22 Lovely Nude

Radi se o ružu koji sam kupila prije mjesec dana,i nisam se pokajala.Ovo je svijetlija nude nijansa,pa ga tamne djevojke trebaju zaobići.Suše je teksture i da bi zasjao u najboljem svijetlu treba ispod njega nanijeti balzam.Mislim da će mišljenja oko ruža biti podijeljena,jer on se može doimati kao korektor ako se nanese u većem sloju,no to se može izbjeći.Ja lično volim ovakve ruževe,jer su lijepo pigmentirani i općenito volim da je ruž ruž,a ne tonirano labelo.
Najviše mi se sviđa ambalaža koja je čvrsta i ruž stoji na svom mjestu.Samim tim izbjegnuto je oslikavanje rubova ambalaže na ružu i to je meni veliki plus.
Nemam sliku ambalaže pa ću staviti jednu s neta:





E idemo sada na swatcheve:


sa blicem
bez blica

 Zbog blice se čini da ruž ima u sebi šljokice,ali zapravo je mat,što ćete se moći uvjeriti kada ga vidite na usnama.




 Što se tiče trajnosti,i tu imam pohvale.Traje stvarno jako dugo,i izdrži na usnama i do 4 sata.Znači ako nanesem ovaj ruž kada pođem vani,kad se vratim imat ću šta vidit na usnama :)
Cijena mu je jako povoljna,može se kupiti u DM-u,i košta oko 6 KM.Ja sam ga kupila na sniženju za 3.85 KM,i opet bi ga kupila.

2 komentara:

  1. Uuu ovaj mi je bas leeep! Super recenzija... ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :))
      Meni se isto dopada,volim svijetlije nude nijanse :)

      Izbriši