ponedjeljak, 1. listopada 2012.

Essence lipstick : 52 In the Nude

Evo još jedan nude ruž iz moje kolekcije,koji zapravo imam dugo.Radi se o Essence ružu,u nijansi 52 In the Nude.Evo slikica ruža,da vam ne filozofiram dugo :)








Ovaj ruž me nije baš očarao.Evo prvo ću izdvojiti pozitivne osobine,jer ih i ja sama volim prvo pročitati:

- Dolazi u pakovanju identične boje kao i  sama nijansa ruža,pa time olakšava izbor u trgovini.
-Sjajne je teksture. (ja ovo zapravo ne smatram dobrom osobinom,ali ne mogu baš  da uvrstim u loše)
- Košta oko 4,5 KM,što je jeftino za ruž,a nedavno je u CM-u bio na sniženju i mogao se je nabaviti po cijeni od 2,5 KM
 - Nude nijansa koja pristaje gotovo pa svim podtonovima

Evo swatcheva na mojoj podlaktci i na usnama:






A sad loše osobine:

- Loše je pigmentiran,potrebno je mnogo slojeva da se boja primjeti
-Iako je kremast,meni naglašava suhe dijelove usana
 -Ne stoji čvrsto u pakiranju i meni se neki dan slomio

Sve u svemu,ovo je ruž za osobe koje ne traže mnogo boje na usnama,već više traže nešto kao tonirano labelo,ili sjailo.Iako sam generalno zadovoljna Essence kozmetikom,ruževe više ne planiram kupovati.I da.fino miriši, da dodam na kraju :)

1 komentar: