ponedjeljak, 5. studenoga 2012.

Miss Sporty So Matte Perfect Stay

Prvo bi rekla za ovaj puder da sam pogriješila nijansu.I to totalno.Razlog je to što je neko na mjesto gdje je trebala stajati nijansa light stavio nijansu medium.Pošto su puderi dobro ulijepljeni (što je dobro) ja nisam mogla vidjeti nijansu bez da puder okrenem,a nisam.I eto došlo je do ovoga.Uspjela sam naći rješenje miješanjem pudera s baby puderom (puuno baby pudera) i efikasno sam posvijetlila puder do željene nijanse.







Ovaj tepih je tu jer su slike slikane kod bake.Starke su tu jer imam nogei jer volim starke (logično) :D
Na slikama možete vidjeti da je nijansa tamnija,i ja je nebi čak ni svrstala u medium.


Što se tiče kvalitete pudera,ona je meni odlična.Po cijeni od oko 5 KM dobit ćete matiranje i za ovakvu vrstu proizvoda i prekrivanje je zadovoljavajuće.Ja sam zadovoljna,iako sam uzela pogrešnu nijansu ja sam jedan dio proizvoda posvijetlila radi eksperimenta,a ostatak koristim kao bronzer :)

Nema komentara:

Objavi komentar