utorak, 2. travnja 2013.

"Novine" manikura

Prvo da napomenem da je ova manikura nažalost rađena neposredno prije spavanja, što možete primjetit i po tome kako su se u nju urezali otisci tkanine.Zato, curke moje, nemojte lakirati noktiće pred spavanje :)





Plavi lak je Golden Rose 349, a top coat Essence Diamond Power Shield, jer sada pokušavam očuvati duže nokte :D
Mislim da smo svi već upoznati s "novine" manikurom, koja je u suštini ultra jednostavna a jako efektna. 
Treba vam određeni članak iz novina, alkohol (ja sam koristila rakiju :D), te željeni bazni lak i nadlak.Kada nalakirate nokte željenom bojom uzmete listić novina (otprilike veličine oko jedan centimetar, ovisno o dužini noktiju) i pritisnete ga uz nokat.Postupak je jako sličan lijepljenju onih fake tetovaži koje smo ja vjerujem svi još kao djeca izdegustirali :D Tako papirić držite dvadesetak sekundi, ne previše i onda lagano skinite.Na kraju dobiveni rezultat premažete bezbojnim top coatom.I to bi bilo to :D

Broj komentara: 6:

  1. Uh vec duze vreme jako zelim da ovo uradim. Mnogo mi se svidja. Ali nikad nemam ama bas nikakve novine u kuci :/ Moram da kupim neke samo zbog ovoga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi ja sam kružila one reklame, barem da im neku svrhu nađem, lol :D

      Izbriši
  2. Meni je to super, ja bih samo na bijeli lak stavila to :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)
      Meni se također jako dopada kako izgleda na bijelom laku, onda slova još više dođu do izražaja.Isto jako fino podiže onu nude manikuru, a opet bude neutralno i profinjeno.Idući put obavezno stavljam na bijeli lak :D

      Izbriši
  3. Meni se basbas svidja sto je na tamnoj podlozi, nekako mi dosadilo kad se radi na belom laku... Ovako mi je jos efektnije!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, meni je isto dosadilo da uvijek bude bijeli ili nude bež lak :D :**

      Izbriši