utorak, 9. travnja 2013.

Gabrini Colour Perfection ruž za usne - recenzija

Ovaj sam ruž kupila čisto iz znatiželje, jer je jako povoljan.Čim sam ga otvorila prvo što mi je palo na pamet bili su Catrice Absloute Moisture ruževi, jer neodoljivo na njih podsjeća.Nažalost, njih više ne možete nabaviti, ali mene je razveselilo što im ovi veoma sliče teksturom i mirisom.



Ja sam kupila nijansu 12, neku fuksijasto-ružičastu nijansu (nisam baš dobra s opisivanjem).
Tekstura ruža je divna, iznimno kremasta i uopšte ne isušuje usne.Malo ćete imati problema glede sklizivanja s rubova, ali možete to riješiti olovkom za usne.



Ruž je iznimno lijepo pigmentiran i dovoljan je jedan sloj za puno prekrivanje.
Na meni izdrži oko 4h, ali se zato preslikava prilikom ispijanja kafe, ili bilo čega drugog.
Obogaćen je također vitaminom E, pa su usne lijepo njegovane.Dolazi u količini od 4,5 g.
Ako ste iz Hrvatske možete ga nabaviti na Diva kozmetika stranici po cijeni od 22, 50 kn, a ako ste iz BiH svoj primjer potražiti možete u nekim Kineskim trgovinama, ili eventualno ako naiđete na prodajna mjesta koja drže Gabrini kozmetiku. :)

Broj komentara: 13:

  1. Bas je lep. Nisam nikada probala neki njihov ruz.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako je lijepa nijansa i nije skup :)

    OdgovoriIzbriši
  3. imam jedan njihov ruz i obozavam ga :D (niki)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu ti reći da me upravo tvoja recenzija i potaknula na kupovinu, onda sam počela više pažnje obraćati na njih :D

      Izbriši
  4. Odlican post i imas super blog! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasna nijansa :D hvala na recenziji

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram priznati da sam prvo primetila tvoje nokte pa tek onda karmin... WOW ! Moji nikad ne izdrze toliko dugo,previse su slabi :/
    A inace nijansa karmina mi je prelepa. Samo nigde nisam videla Gabrini u BG...:/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, moji su prirodno jači pa ne pucaju baš brzo, mada ih ja često slomim svojom krivicom kad udarim od nešto :/
      Ovdje je isto poteško naći Gabrini i GR kozmetiku, ja sam na ovaj slučajno naletila :) :*

      Izbriši
  7. Ćao,nominirala sam te za Liebster award :) http://whatsupzoe.blogspot.com/2014/03/liebster-nagrada.html

    OdgovoriIzbriši