ponedjeljak, 8. travnja 2013.

Essence 115 - Redvolution

Ovaj post pišem da vam pokažem ovaj predivni lak a ujedno podijelim s vama to da mi je nakon 3-4 mjeseca puštanja noktića jedan...puknuo.Okej, nije neka tragedija, ali jest mi vala žao.I to baš kažiprst.Možda bi potrajali još četiri mjeseca da ja nisam k'o manijak uhvatila otvarati ladicu.I onda na kraju nisam ni skontala da mi je nokat puknuo, fino sam otišla za svojim uobičajenim obavezama.Da mi je nokat dobrano okrhnut shvatila sam tek nakon što mi je prijatelj komplimentirao nokte (muškarcima za oko meni se čini zapada samo crveno i golo.. :D).Kad ono jedan haman visi.I onda onaj šok.Pa ruku u džep...


Glede laka, radi se o jednoj crveno-naranždastoj nijansi.Ilti svijetlo crvenom.Kako god, uglavnom osjete se jako primjese narandžaste.Na dnevnom svijetlu više ide na crvenu a na umjetnom narandžastu.Ja lično volim intenzivne, svijetle crvene nijanse, ali moram priznati da mi je narandžasta previše prisutna.A nju ne volim...No ipak često nosim ovaj lak.I haj ti mene sad skontaj...
Što se tiče kvalitete, jako sam zadovoljna.Četkica je savršena i zadovoljstvo mi je svaki put raditi s njom.U jednom potezu zahvati cijeli nokat i ubrzava proces lakiranja.Također je dosta preciznije, i nema onih ružnih linija.Essence, svaka čast na četkicama.Lak se suši prosječnom brzinom, a ja stavljam dva sloja.Tad daje potpuno prekrivanje.Uglavnom, ja ne vidim neke mane, a na meni traje do četiri dana.
Cijena: 13, 90 kn tj., oko 3,5 KM.  
Količina: 8 ml

4 komentara:

  1. Odgovori
    1. Hvala ti puuno! :)) :**
      Inače imam dosta čvrste nokte, pa ih mogu puštati :)
      Jedino mi bude žao kad ovako jedan pukne :(

      Izbriši
  2. O volim kad lakovi imaju te maxi cetkice pa u jednom potezu ceo nokat lepo predjes :)
    A inace obozavam te lakove izmedju crvene i narandzaste nijanse...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, puno je lakše i zabavnije lakirati nokte s ovakvim četkicama :D Ja iskreno volim sve nijanse crvene, na nju baš padam :)

      Izbriši