ponedjeljak, 8. travnja 2013.

Terra Naturi Liquid Make-up podloga 01 - ivory - recenzija

Ovaj sam puder kupila u Zagrebu, još prije dva mjeseca.Išla sam tamo na svojevrsni izlet...ma lažem išla sam u kupovinu a po Zagrebu nisam haman ni prohodala :D
Kao što sam rekla, tamo sam iskoristila priliku da U Mulleru (koji jedini drži Terra Naturi kozmetiku) kupim ovaj puder.
Prvenstveno sam ga željela za posvjetljavanje drugih i za to ga i koristim.

















                            



Ambalaža proizvoda je jako higijenska, i puder izlazi van laganim pritiskom na pumpicu.Za razliku od uobičajenih pudera s pumpicom kod ovoga se dno diže prema gore i tako istiskiva puder van.Zahvaljujući tome neće ostati nimalo neiskorištenog proizvoda.
Veliki plus za ambalažu :D
Cijena: 34, 90 kn, tj., 8,70 KM.

Količina: 30 ml







Nijansa 01-ivory je jako svijetla.Napokon da je neki drogerijski brend izbacio ovakvu jednu nijansu za iznimno svijetle djevojke.Pošto je moj ten upravo takav, ja bi je čak mogla nositi i samostalno, no zbog teksture pudera to nije moguće.Ona je iznimno gusta, i teško se razmazuje.Uz to sve i veoma brzo suši pa nanos bude nejednak.Uglavnom, jedan veliki minus za teksturu.

 












Prekrivanje je lagano, ujednači crvenilo no na bubuljice ne djeluje baš.Kao što sam već rekla, ja ga ne koristim samostalno, već u kombinaciji s Rimmelovim Lasting Finish puderom.Tako mi daje lijepo osrednje prekrivanje, a veće nedostatke prekrijem korektorom.Za kraj vam prilažem jednu fotku cijelog lica gdje koristim navedenu kombinaciju pudera, a napominjem da je na ovim swatchewima gore samo Terra Naturi puder.
  

4 komentara:

  1. Nisam probala, ali ni neću :) prilično sam zahtijevna kad su puderi u pitanju. Koristiš li neku bazu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš zahtijevnu kožu ovaj ti nebi ni preporučila, tekstura je stvarno nezahvalna. :)
      Inače koristim Eveline Primer ali nekako se s ovim puderom ne slaže baš.Čak ne reaguje dobro ni ako se nanosi odmah nakon hidrantne kreme, već pričekam sat vremena da se upije.Sve u svemu, za samostalno nošenje nije nikako, eventualno za posvijetliti neki drugi rijeđi puder :)

      Izbriši
  2. I ja ga ne bih probala zbog teksture. Mada mislim da u Srbiji i nema gde da se kupi ionako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je eto kod ove podloge jedino nijansa i ambalaža pozitivna strana, čak sam zaboravila napomenuti da mi je i miris neugodan.Jako je intenzivan, i osjeti se prilikom i nakon nanošenja, a nije nimalo ugodan...čak sam mislila da je puder pokvaren no datum je okej, nije otvaran prije mene, a onda sam shvatila da je jednostavno do tih nekih prirodnih sastojaka.:)
      Nema ga ni u Bosni (doduše nije mi to neko iznenađenje, u mom gradu općenito nema ni drugih poznatijih brendova, samo ovi osnovni :(), pa sam ja svoj kupila u Zagrebu, čisto eto kad sam već tu da kupim nešto što neću drugdje naći :D

      Izbriši