ponedjeljak, 25. ožujka 2013.

LOTD: Natural & Neutral make up

Za mene i nije baš tipično da nosam neutralan make up, ali volim se ponekad i odmoriti od tih silnih boja.Jer je s sjenilima zemljanih tonova fakat teško pogriješiti :)



Koristila sam taupe sjenilo preko kapka, pregib definisala smeđim a u kut dodala malo crnog, čisto da bi postigla neku dubinu pogleda.Umjesto tuša koji mi je tako drag duši ovaj put sam iskoristila blago ugrijani kreon, radi postizanja prirodnije linije.Sve je to još upotpunjeno i maskarom - nezaobilaznim proizvodom. :)
 

Broj komentara: 13:

  1. Imas prelepe oci ! :)
    A sminka je stvarno super,dopada mi se ^^

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas imas lepe oci,prelepa je sminka,ja sam skoro izbacila ajlajner i umesto njega stavim malo crne senke sa preciznom cetkicom i za dan savrseno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo, ja također u zadnje vrijeme prakticiram mjesto lajnera stavljati ili sjenu ili olovku za oči, a ponekad stavim olovku pa je fiksiram sjenilom, mnogo je jednostavnije i super na dnevnoj bazi :)
      I plus ako pogriješim lakše prepravim, a ovako znam po kući ujutro hodati kao panda i tražiti vlažne maramice, lol :D

      Izbriši
  3. Sviđa mi se, tako se i ja šminkam svaki dan bez linije tušem jer često sam u žurbi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i ja sam skontala da mi je tako puno jednostavnije, jer najgore mi je kad žurim negdje a linije tušem mi ne budu jednake, a ovako kad je olovka u pitanju eventualno malo pobrišem i to je to :D

      Izbriši
  4. hey there.. u've got a gr8 blog.. want to follow eachother?/? if so follow me and let me know and i'll follow back for sure... we can even follow eachother on lookbook,fb and instagram as well. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. great blog!
    following you :)
    don't firget to follow me back <3
    www.lusciousstyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. What a great eye make up.

    I like your blog. What do you think about following each other? Let me know, I follow back

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  7. Thank you for your nice comment, but I can't find you in my Follower list?!

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  8. Thank you, I followed back

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdgovoriIzbriši
  9. That's just my dream to be able to do make up like that! Gorgeous♥♥♥

    OdgovoriIzbriši