utorak, 10. travnja 2012.

Napravi sam: Baza za sjenu =)

Donosim vam objašnjenje kako sami možete napraviti bazu za sjenu koja će dobro raditi svoj posao i držati sjenu na mjestu,te joj pojačati intenzitet :)
Trebat će vam:

- Puder koji inače koristite (tekući)
- Krema po vašem izbor (naravno da je krema za lice,i da ne bude premasna)
 - Manja posudica (za početak nemojte praviti mnogo ove smjese jer neznate kako će ispasti i da li će vam se svidjeti)



Ja sam za kremu koristila Niveinu Control Shine,jer s tim odmah  smanjivam "mašćenje" kapaka koje je zapravo i odgovorno za kratkotrajnost sjene.
Omjer pudera naprema kremi treba da bude 1/3,znači više kreme :)

Ovako izgleda smjesa:



Evo kako izgleda sjena sa i bez ove baze:


*BEZ BAZE





*SA BAZOM





Naravnom sa ovom bazom ne možete postći rezultate kao i sa kupovnom ali ipak i ova može poslužiti :)

P.S. Ova sjenila su iz jedne palete koju planiram recenzirati :)

Pusa do sljedećeg posta :**

4 komentara:

  1. I ja često napravim svoju bazu, samo ja znam uzeti maslac za tijelo također :)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam razmišljala da uzmem maslac za tijelo (mene on sam od sebe nekako asocira na bazu),ali nisam bila sigurna,sada ću zasigurno probati :) :*

      Izbriši
  2. Cool... moracu da probam to sutra! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj,mene je ugodno iznenadila ova baza kada sam je prvi put otkrila :))

      Izbriši