ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Essence Stay With Me sjaila recenzija

Kao što sam spomenila u prethodnom postu,zajedno sa Catricovim puderom kupila sam i Essence sjailo Stay With Me,nijansa Me&My Icecream.Ono u CM-u košta 5 KM (lažem,košta 4.90 xD),i za tu cijenu je solidno.Dosta je pigmentirano tako da će doći super curama koje imaju prirodno tamnije usne,pa zbog toga imaju problema sa pronalaskom odgovrajućeg sjaila.
Ovo sjailo je dosta gusto,te svojom teksturom asocira dosta na ruž.Nije ljepivo,ali ne opravdava logo "Stay with me" jer nestane za oko 1h.
Sve u svemu,ja sam zadovoljna,mada bi bila sretnija da je malčice rijeđe i da više asocira na sjailo nego na ruž,mada će većina cura biti zadovoljna,jer ovo sjailo ispunjava sve uvjete.
Ova nijansa Me&My Ice cream je super uz tamna sjenila i smokey eyes lookove,jer usnama daje lijepu prirodnu ružičastu boju.

Nema komentara:

Objavi komentar