srijeda, 30. svibnja 2012.

Maybelline Color Sensational Lip Glosses/sjaila za usne

Ovo sam sjailo kupila podavno,još prije početka pisanja bloga.Sad mi je sinula ideja da napravim review,kad sam već na kompu :)
Nijansa koju imam je po meni nude nijansa,Touch of Toffe.Aplikator sjaila je klasični aplikator za sjailo,ne četkica.Sjailo ima miris i okus po narandži i javlja se neki golicavi osjećaj pri nanošenju koji ostaje na usnama.Taj osjećaj kasnije prelazi u peckanje,i meni je veoma neugodan.
Slike s sajta:


Nijansa je tamnija u pakovanju nego na usnama,te iako na ruci djeluje smeđkasto na usnama je nešto tamnija bež nijansa.Pigmentiranost je na nivou,no ja ga ipak nikad ne nosim samog,već uglavnom preko nekog nude ruža.Izbliza se vide sitni shimmer.

Slika sa sjailom na mom zaprešću:




Na mojim usnama:





Imajte na umu da su moje usne (nažalost) veoma pigmentirane te da će neka sjaila izgledati drukčije na meni i na vama,tj,meni stoje gore,i baš zato prakticiram prije sjailila nanijeti ruž u istoj ili sličnoj nijansi jer jedino tako ličim na nešto :)

1 komentar: